Geçen hafta bı güzellik salonuna gittim kaş kontür yapitiracaktim 800 TL ye kadın dedi istediğin zaman yaptırabilirsin resmi biyer imza falan da attım ama şimdi gerek kalmadı hamileyim doktorum nolur nolmaz yapma dedi kadıni aradım diyorum böyle falan diyo iptal parası verecen de bilmem ne sizce iptali olmuyomu ya yoksa kadın beni mi korkutuyo ben nasıl iptal edicem avukata falan mı vermem gerekiyo