Ervanurumm Anamm uyuyan var mı de bence de çünkü benimki hala uyumadı uyusun diye dua ediyorum ama yok
Mervekilincc_ Melankoli bende öyle düşündüm biliyormusun dedim ki ya ilk zamanlar kan şekeri düşmesin sarılık olmasın diye uyandırdık acaba bundan dolayı mı uyanıyo bebeler dedim bence se yani odan olabilir
Mervekilincc_ Tutaste-10 valla bende yok geç saatlerde uyumazdım hamileyken birde iyi uyurdum aslında benim tek sıkıntım aşşşşıırııı mide yanmalarım vardı geceleri sadece ondan uyanırdım bazen uyuyamazsım
27__ Mervekilincc_ Benim oğlum hasta değilse 7.aydan beri 1 kere uyaniyor. Gece 9 gibi uyuyor 3 4 gibi 1 kere uyaniyor emiyor 10dk geri uyuyor. Sabah da 7 8 arasi uyaniyor. Simdi ben şuna bağlıyorum ek gıdasını iyi alıyor gunduz de ne zaman isterse emiyor. Tüm gün tok oluyor gece de ac olup uyanmiyor. Cok şükür.
Ymncn 27__ maşallah kuzuya… 7. Aydan önce nasıldı peki? Bir umut belki bizimkide uyur 7.ayımızdayız hala çok sık uyanıyor
Baal Mervekilincc_ üç aylık oğlum uyanmıyor,acıkınca bağırır homurdanır bende hemen emziririm uykulu olduğu için üç dört dk emer ve devam eder uykuya ama bu durum hoşuma gitmiyor,kilosu iyi ama aylık kilo alımı düşük ben uykuya bağlıyorum uyudumu uyanmak istemiyor emmiyor bile🤦🏻♀️
Annesi23 Melankoli evet bende böyle düşünüyorum 1 aylık olduktan sonra gece hiç uyandırmadım ne zaman acıkırsa uyandı emdi. 6. Ayda da odasını ayırdım tamamen rahatladık şu an 8 aylık Bi defa uyanır emer uyur çok şükür.
27__ Mervekilincc_ Bir de oda ayırmak çok önemli. Ayni odada hatta aynı yatakta yatınca. Yanında ohh mis gibi Süt uyanir uyanir içer.
3oda1salonmide Mervekilincc_ büyük oğlum 15 aylıkken gece beslenmesini kestim ondan beri sadece diş ağrısı falan olduğunda uyanır yat annem burdayım deyince hemen geri uyur şu an 2 buçuk yaşında son 1 dişi kaldı çok nadir uyanırsa işte küçük oğlum 10 aylık sadece 1 kere kalkar mamasını içer yatar aslında her bebek farklı mesela büyük oğlum 10 aylık civarında yarım saate bir uyanırdı ama küçük oğlum öyle değil
Asya46_ Mervekilincc_ şuan maşallah diyim de benim kızım uyanmıyo 10 gibi yatiyo sabah 9 a kadar hiç uyanmiyo 5 ay kolik bebekti şuan 9 ay 10 günlük maasalal düzeldi 😄
Hshdhdhd Mervekilincc_ offf bu gece hic uyumadik ne zmn duzene girecez dort gozle bekliyrm 4 ay 29 gunluguz
Vera1810 Mervekilincc_ 5 6 kez uyansa şükür etcem 2 tane azı dişi patlıyor 6 7 gündür her 15 dk ya kalkıyor uykusuzluktan mal gıbı oldum
Beyaz95 Nltka benmmkide 8ay 20gunluk bu zamana kadar gece degil ama gunduz uyuyordu azda olsa,simdide gunduz neden uyuyim ya yapilacak onca sey varken diyor,terlik yalamak,yerlerde surunmek,agzima herseyi sokmak,kucaktan inmemek ve gibi gibi
Nltka Beyaz95 keşif dönemi merakı en çok yaşadığı aylarmış 8 ay ve 9 ay o yüzden uykuya dirinme çok görülüyor . Bu arada terlik yalama konusunda aynıyız bir benimki terlik yalıyor sanıyordum 🥲😅
Aysegul3506 Mervekilincc_ Kızım üç aylık 40çıktıktan sonra 12den sabah 6ya kadar uyuyordu uykusunda emzirip yatırıyodum. Şimdi akşam 10, sabah 6 uyuyor gece 1 kere besleyip yatıyorum 🧿🧿
Beyaz95 Nltka gerckten oyle ya cunki bildiyin emeklemeyi ogrendigi gunden beri uyumuyor surekli emeklemek istiyor surekliii uykuda bile yapcak birsey yok sabr edicez cabucak buyusunler saglikla insAllah🤩terlik konusu yok ya ayni hepsi oyle tum oyuncaklar biryana terlik kumanda biryana onlari yeri bambaska😂😂
Kvrckanne Emineduha evet doğru söylüyorsun alışkanlık ama maalesef odamız aynı. Bu gece 1 de uyandı 1.30 da zorla uyuttum düşünün. O derece direniyor. Hiç bir sorunu olmadığına da eminim
Maviyesil121212 Mervekilincc_ belli durumlar dışında 3 aydan beri deliksiz uyuyoruz 22 aylık olduk uykusuz kaldığım gün 1 elin parmagını geçmez