Mltmokty Merhaba anneler 2 ay önce rota aşısını 71 tl ye yaptırmıştım şimdi 2.dozumuz var tüm eczaneler zam geldi 270 tl diyor nasıl bu kadar zam olur uygun fiyata alıp yaptıran varmı bir yardımcı olun lütfen
Buse_ Mltmokty aralık ayında 1 aylık fiyat düşmüş ocakta geri yükselmiş malesef internettede ay ay fiyatları yazıyor
Buse_ Mltmokty malesef onların verdiği fiyat buymuş eczacılar odasında çalışıyordum da 😏 70 tl ye satılabiliyormuş ama demekki neden bebeklerimizin sağlığı için önemli birşeyi bu kadar pahalıya satıyorlar anlam veremiyorum ben de