Adaasya Teşekkür ederim kusura bakmayın geç gördum hemen geri dönüş yapmak isterdim aslında bu tip bir konuda , bizim dustugumuz yer yaklaşık 70 cmdi,sırt üzeri düştü ve arka tarafında kırık vardı kafatasının,ilk başta haliyle o şok etkisiyle inanılmaz ağladı ben ağlayınca o daha çok ağladı ve acile gittiğimizde zaten kafasinin arkasında hafif bir sislik vardı,pandemiden dolayı biz kendimiz hastane bahçesinde araba içinde beklemeyi kabul ettik ama o sırada şehir dışından da olmak üzere bir çok beyin cerrahı ve çocuk doktoru ile görüştük ,3 kez BT çekildi ve kırık kesinleşince de BT de yeniden kanama kontrolü yapıldı 3 saat ara ile..Kanama sızıntı olmadığı için evimize geldik ama yaklaşık 1 hafta yemesine uykusuna kusmasina dikkat ettik ,ilk 48 saat önemli hatta bazen ilk hafta içinde de belirti cikabikiyirmus dikkatli olmak lazım ,şu an şükür 7 ay 13 günlük hiç bir şeyimiz yok.İnsallah siz de Allah’ın izniyle güzel haberle alın