Yani buyumus bence artik sirf corbayla vs doymaz gibi geldi. Kizim 13 aylik sabah kahvalti, ogle uykusundan uyaninca 2-3 gibi icine ekmek dogradigim corba, sonra ara ogun (meyve, meyveli yogurt, meyveli irmik, bebek keki ya da biskuvisi vs) aksam da yemek+yogurt. Cogu zaman aksam yemeginden sonra yine meyve vs yiyo.
Buyudukce enerji harciyolar enerji icin de beslenmeleri gerekiyo. Bence bebek keki vs yapabilirsin