Merhaba benim bebeğimde 2 aylıkken sünnet oldu iyiki de yaptırmışim çok doğru bir karar vermişsiniz sizde 1 haftaya kalmadı iyileşti kremi ve kantaron yağını düzenli kullanıp bakımını güzel yaparsanız hiç bir sıkıntı olmuyor birde günde 15 dakika suya otutturduk doktor bilgi veriyor zaten size küçük yaşta yaptırmak çok doğru bence