Diyetisyenanne İlk adetimi geçen ay yaşadım ve bu ay 20 gün gecikmem oldu test yaptım negatif fakat bu geç döllenme vs deneyimi olanlar yazabilir mi ve emzirirken adette gecikme olabilir mi?
senceumrumdam1 Diyetisyenanne Benim de 14 gün gecikti yaptım pozitif hamileyim şuan geç döllenme olabilir mi bilmiyorum canım eğer olmazsan bi daha yap test. Şüphende varmış zaten
Diyetisyenanne senceumrumdam1 evet ben ilk hamileliğimde evliliğimin ilk ayında kaldım yani bu geç döllenme sonrasında testte pozitif görüyorlar bunlar kafamı iyicr karıştırdı
Diyetisyenanne Zalimsin inşallah öyledir ben de bu adetimi bekledim spiral taktırmak için ama bir türlü olamıyorum