ElifSena1012 canım ben de özellikle mevsim dönüşlerinde çok fazla çıkar hatta aynı anda iki gözümde bile çıkmışlığı vardır. Bir ay arpacık için çok uzun bir süre,eğer arpacık uzun sürüyorsa gözde kist olarak kalıyor o yüzden bir doktora gidip baktırman gerek bence. Kist diyince korkma önemli bir şey değil 🙂