Ruzgarsmummy doktorumun önerisiyle bir eczaneden özel yapılma gaz damlası aldım damıtarak yapıyorlar ondan sonra büyük bir insan gibi gaz çıkarmaya başladı ve rahatladı gaz sorunu olabilir , sizi çok iyi anlıyorum benimki yeni düzeldi kaç gece emzirirken hıçkıra hıçkıra ağladım nolur 1saat uyuyim diye , kollarımda derman kalmamıştı sussun diye meme veriyordum sürekli emip bitince ağlıyordu ve sütüm stres yorgunluk derken azaldı bu seferde bunun için ağlıyordu tam bir kabustu şükürler olsun ki geçti Allah yardımcınız olsun 🙏