Kaderkurtbeyy merhaba bende 72 ile doğuma gitmiştim, 56 ile hamile kalmıştım, doğumda 7kilo gitti. Tam olarak 9ay sonra toparlandım ve 54 kiloya düştüm, şuan kızım 14 aylık 53 kiloyum. Spor yaparak ve aburcu ur yemeyerek gitti. Sporaşuan vakit bulamadığımdan göbeğim kaldı, ama sporla geröekten tamamen gidecektir ben iki ay yaptım spor ve ciddi fark etti