Kızlar emzirirken diyetisyene giden var mı? 3 ay oldu doğum yapalı. Hamilelikte 30 kilo aldım. 20’si gitti çok şükür. 10 kilo fazlalığım var ama ciddi diyet uygulamaya korkuyorum sütümü etkiler diye. Diyetisyen düşünüyorum çünkü ciddi kilo takıntım var. Emziren anne diyetiyle ağır ağır verenler oluyor diye biliyorum.