Rmeysa058
Kızlar bebeğim 4 aylık 1 ay önce süt alerjisi olduğunu öğrendim neocate mama kullanıyoruz ilk içtiğinde kakası sarıya dönmüştü fakat 3 gün sonra yeşil oldu 1 ay geçti ve kakası hala yeşil renkte. Kakasının rengi değişmesi lazım mı ? Teşhisi türkiyede koydular 2 hafta önce evimize geldik Almanya da yaşıyorum doktora gidemedim henüz bilgisi olan varmı ?