Bir çok post açmştm buraya oğlum 12.5 aylık reflü sorunumzdan ötürü bir türlü pütürlüye gecemedk çok kusan bi bebekti. Çok şükür 3 haftadr kusmalarmz geçti . 3 gündür biraz kol kat ettik. İlk gün oğluma kahvaltıda omlet yaptm yemedi öğleyin maksrna patates kızarttm köfte yaptm yemedi aç braktm püre ya da mama vermedm akşamna da patates yemeği vardı ezerek verdm sadece 2 kaşk yedi. O gün aç uyudu. 2. Gün aç oldgu için kahvaltıda 5-6 parça kuru fasulye büyüklğünde omlet yedi öğleyin pilav verdm 1 yemek kaşığı kadar yedi ama hala açtı. Akşamna da acktgı için bir küçük çerez kasesi pilav ve bir kase yoğurt yedi. Saat 10 da yulaf ezmesinden muhallebi yaptm pütürlü geldiği için 5-6 tatlı kaşığı zorda olsa yedi. Bu sabahta tereyagnda bir yumırta pişirdim karştrarak yumuşack oldu sabah 1 yumırtayı yedi 1 tatlı kaşığı labne ve 1 kŞk pekmez yedi. Öğleyin bulgur pilavı yaptm bir kase yedi yNnda yoğurtla. Asla çorbadaki pütürü dahi yemeyen oğlum aç kalnca pilav yumurtayı yedi. İnşallah zamanla ekmek yemek tarzı şeyleri de yeriz bunlar bile bizim için büyük gelişme