Bebeğim 3 ay 9 günlük elimizi falan tutuyo ama eline tutabilecegi kucuk seyler verince tutmuyo boynunu kaldirsin diye yuzustu yatiriyorum kafasini yana yatirip oylece etrafa bakiyo hareket ettirmiyo. Kucagimdayken kafasini kaldirmaya calisiyo ama. Sanki ben cocugumda kusir ariyomusum gbi oluyo ama benmi abaryiyorum bunlari yapmamasi normalmi. Ayina göre etkinlik oyuncaklari aliyorum tonla para döküp hic biri dikkatini cekmiyo yüzünüde güldüremiyorum 😭