Anneler merhaba arkadasım adına yazıyorum. Bebegi 1 aylık 2 gündür kakası yeşil ve agır kokulu. Çok fazla da sancısı vardır. Sizce ne sebep olabilir ve ne yapmalı? Dr. Hiçbir sıkıntısı yok demiş fakat bebek ve anne yıpranmış durumda cok ıkna olmuş değiller. Bilgi ve görüşlerinizi alabilir miyim :)