Kızlar bebeğim 15 günlük yeni doğduğunda sütüm gelmeyince bebeğim zayıflayıp sarılık oldu doktorumuz mamaya başlattı şimdi sık sık emzirip hemde hipp combiotic kullanıyoruz ama bebeğimde hem gaz hem karın ağrısı yaptı mamayı içince direk kakasını yapıyor oyüzden hiç kilo almamış doktor kilo alımı yavaş dedi mamayı değiştirmek istiyorum yenidoğan için kullanıp memnun kaldığınız kilo alımını destekleyen bir mama var mı önerilerinizi istiyorum