Merhaba sevgili anneler ✋ bebeğim doğduğun da testisleri inmemişti. Bir günlükken ultrasonla bakıldı karnında gözüktü . Doktor 6 ay dolana kadar inmezse ameliyatla indiririz dedi. Şuan 3 aylık hâlâ inmedi. Böyle birşey yaşayan var mı iner mı yoksa ameliyat şart mı ? Şimdiden teşekkürler