Prenses-annesi1 Kuzenimin bebeğinin boynunda böyle bir iz var 1 aydır varmış ne olduğu hakkında fikri olan var mı doktorada götüremiyor koronadan
Bebekonunanneci Prenses-annesi1 benım bebeğimde bu şekilde oluyor salya akıttıgı için pişik gibi sudocrem sürüyorum gecıyor
Meva_ Prenses-annesi1 daha fazlası olmuştu bir anda farketmiştim , henüz boynu açık olmadığı için salya mama akıtıyor pişik oluyr, yıkayıp hametan sürdüm yavaş yavaş söndü. Şimdi her duştan sonra suruyrm birdaha olmadi
Ensar-und-mutter Prenses-annesi1 lanshion merhemi var canım ben bebeğime yüzünden poposuna kadar herşeyinde onu kullanıyorum çokta iyi ( lanshion merhemi aslında annelerin göğüs parçalanmaları için )