Sdt91 merak etme canım, tıpkısının aynısını ben yaşamıştım ve hiç eskisi gibi olmayacak sanmıştım.günlerce araştırdım hatta nette. Ama öyle olması normalmiş. Birkaç ay içinde normale döndü şükür. Öyle kalacak olsa kimse normal doğum yapmazdı herhalde, çünkü gerçekten ben de baktığımda çok korkmuştum.