babyalya maalesef normal. İlk günler 1saat 40dakika ağladığı bebeğim. Bende normal değil sanıyordum ama normalmiş. Ve benim bebeğimde memede uyuyordu. İlk eğitim vermeyi düşünmedim yapamam ,belki psikolojik olarak olumsuz etkilenir diye sallayarak uyutmaya çalıştım onda da benim bebeğim bir saat kucağımda ağlamıştı. Yani demek istediğim şu: farklı bir şekilde uyuttuğunuzda ağlıyorlar. Eğitim vermeyip ,memede uyumayı kesip ayağınıza sallamaya alsanız da kendini atıp,ağlayacak