Bournemount bende e bebek in çiftli baby plus var başlarda hiç memnun değildim sütüm olmayınca sağmıyor sanıyordum, acıtıyordu. şimdi iyi sayılır az da olsa süt varsa son anlarda göğüsü tam boşaltmayabiliyor ama diğerlerininde 4 4 lük oldugunu sanmıyorm. Fiyat olarak iyi ama ben çiftli hiç kullanmadım sanırım ozaman ferformansı düşüyor. Biraz da sesi var. Fiyat a takılmayacaksan başka markada bakabilirsin