Bir gece hastanede kaldık mavi ışık tedavisi gördük değeri 16 dan 10 a düştü ertesi günü kontrolde 13 e çıktı bugunde 16 ya geri çıkmış bebeğim çok iyi emiyor sağdıklarımıda veriyorum doktor sürekli mama ver diyor kaşık biberonu denedim ama püskürdü biberon vermeye başladım tüm tahlilleri temiz çıktı kilo alımıda iyi ama neden düşmüyor😭