Merhaba. Bebeğim 8.5 aylık. Sürekli lor peyniri yapıyorum. Suyunu da evde çok olmasına rağmen atamıyorum. Her yer peynir altı suyu oldu. Diyorum ki bebeğime yemek ya da çorba yaparken su değil de direk peynir altı suyu ile yapsam ağır gelir mi sizce?