18KasimAli Kızlar oğlum 2 Ay 11 Günlük bugün hep azıcık emip uyudu altını değiştim yüzünü sildim yok uyanmio ateşi yok bakıyorum korkmam lazım mi bilmiyorum ne yapacağımı
makarnadelisi 18KasimAli bir ara da benim kızım öyleydi siz sık sık emzirip sürekli kontrol edin bişey olmaz allahın izniyle
BaraninAnnesi 18KasimAli uyuyan cocuk bulmuşsun daha ne istiyon kız 😜 o dönemde uykuyada ihtiyaçları cok oluyor en uykunun en verimli dönemi
18KasimAli makarnadelisi kaçıncı ayında böyleydi peki daha önceki postlara baktım hep iki aylıkken olmuş
makarnadelisi 18KasimAli bizimde hemen hemen bu aylardaydı birde biz yaz çocuğuyuz hiiiiç uyanmıyordu zorla uyandırıyordum. Sağlık ocağını aradım sık sık emzir dedi belkide çok yoruluyordur enerji si olmuyordur
18KasimAli BaraninAnnesi ah ne bileyim canım ilk anneligim tecrubesizlik insan korkuyor çünkü uyuyan bir bebek değil