İyi akşamlar arkadaşlar. Bebeğim 7-8 gün sonra iki aylık olacak tam. Benim doğumdan sonra her gün azar azar da olsa lekelenmeler ufak kanamalar devam etmişti ilk bır ay boyunca. Sonra kesildi. Bugün yine bel ağrısı eşliğinde az bi kanama başladı. O çok özlediğim (!) Adet kanamaları dönmüş gibi… 😕 Şimdi bu yine sezeryan sonrası kanaması mi yoksa adet döngüm yeniden mi başladı artık. Hangisi hangi kanama… Doğum kontrolune başlayacağım için soruyorum. Normalde kimden duyduysam sezeryan sonrasında veya doğumdan sonra işte öyle çabucak adet döngüsü baslamiyormus. Bugün ilacimi almaya baslayabilir miyim acaba