MiracAlpinveUmutunAnnesi Arkadaşlar 13 aylık ogluma 2 gündür külot bez kullanmaya basladik bezin olduğu yerde ve vücudunda kollar ve bacaklarda hafif var özellikle popo ve sırtında göbeğinden omuzlara doğru kizarikliklar var birde suanda amoklovin kullanıyoruz antibiyotik sizce bezden midir antibiyotikten mi ? Doktora gotursem mi bezi mi biraksam sizce ?
MomTubamom MiracAlpinveUmutunAnnesi bence antibiyotik den benim bebeğim pişik oldu antibiyotik yüzünden
CemreKerem MiracAlpinveUmutunAnnesi Ben de uzun süre külot bez kullandım hala da kullanıyorum bel bölgesi nefes alıyor bezlerin su an hatta sleepy 5 numara kullanıyorum oğlum 14 aylık. Başka sebepten olabilir omuzlarına kadar varsa en doğru şeyi doktor söyler