Annebal Efem09 evet canim ve isin ilginc yani bebegim ilk 6 ay sadce anne sutu aldi buna ragmen vermen gerekirdi dedi doktor ozellikle sicaklarda
ipek39ela Efem09 canım ek gıdaya başladığın gibi su vermeye de başlamalısın doktorun seni bu konuda bilgilendirmiş olması lazım 💕 hem kabızlık olmaması için hem de katı gıda aldığından dolayı suya ihtiyacı olduğu için.
ipek39ela Annebal çok geç kuzum aynen katı gıda almaya başladığında su da vermen gerekir mutlaka demiştir doktorumuz hatta O zamanlar kızım içmek için istemiyordu zorla veriyordum alıstırma bardağıyla 🙈