Oznur_ genelde 38 diyo doktorlar. Eger disten kaynaklandığını falan düşünüyorsam ben 1 cay kasigi kadar falan veriyorum. Genelde huzursuz ve ateşli olduğunda.yapiyprum bunu. Fitili de pek onermiyo doktorlar cok çabuk ates düşürdüğü için. İnsan vücudunun ateşe ihtiyacının olduğunu ve kontrollü bir şekilde düşürmek daha mantıklı diyorlar. Dirseklerine falan ilik suyla islattigin bezi koyabilirsin. Ve cok kalin giydirme. Eger dogalgazin cok açıksa biraz kıs. Daha 3 4 gün önce 39.5 larda gezen atesi vardi.cocugumun. tabi bu süreçte 1 cay kasigi vermedim tabiki şurubu daha fazla yanına tatli kasigi falan. Geçmiş olsun