Mucizebebegim merhaba öncelikle yenidoğanlarda oldukça olan bir durum. Bebeğimin ilk 1 ayında hep bizdede vardı hatta korkuma post açmıştım. Öncelikle hiç telaşe kapılmayın, temiz bir tülbent alın hergün 3 4 kere temiz bir suyla yüzünü silip soonra kuru tarafıyla hafif hafif temizleyin. 1 haftaya isiliklerin tamamı gidicektir. Ama atlamayın eğer gerçekten gitmesini istiyorsanız ben atlamadan yaptm düzeldi ve bidaha çıkmadı cıkanlarada bu şekilde uyguladım ve geçti☺️🤗