Oykuaygun Dyguak yorumlarda koltuk kısmının küçük olduğunu yazmışlar. 5-6 aydan sonra dik olarak kullanıldığında çocuğunuz aşağı doğru kayıyor diye. Doğru mu? Siz böyle bir sorun yaşadınız mı