FrdCN Merhaba anneler bebeğim 2 aylık. Emdikten sonra açılı yatırsamda düz yatırsam da ara ara kusuyor. Bazen ağız dolusu bazen az bazen ise fışkırtarak kusuyor. Doktorumuz gavıscon kullanabilirsiniz dedi kullanan var mı ?? nasıl veriyorsunuz??
Hasbelkader Ewet cnm ben kullandım çok iyi geliyor ama benm bebe ye doktor 6 aylık olduktan sonra verdi .. benm ki 7 ay boyunca kustu hep