Merhaba hanimlar ben dogum yapalı 43 gun oldu kırkıma kadar kanamam boyle leke leke geliuodu bitmisti diyebiliriz yanı iliskiye girdik eşimle iki gundur belli ozllikle bugun kanamam cok oldu yani sabahtan belli üç ped değiştim dahada degisirim bence acaba neden iliskidenmi oldu acaba bilmiyorum kafam karışık adetse benim adetim bu kadar fazla olmazdı korkuyorum:(