melikeeomeer Beyazcikolata doğumdan çıkar çıkmaz eve gelince taktım sezeryanla oldu doğumun büyük tuvalete gaz çıkarmayı aşırı kolaylaştırdı korsesiz tuvalete gidemiyodum resmen
ikizminikler Beyazcikolata eve geldiğim zaman babannem sardı sarmaladı beni 😬 korse almamıştım o hergün sardıkça karnım geri çekildi 25 gün kullandım sonra bunalıp bıraktım 40 gün kesin tak diyorlsr ama artık uğraşamıyorum
Merve1134 Beyazcikolata doktor sezeryan oldum sabahına tak dedi hen taktım göbek felan kalmadı şükürler olsun 🥰
CansuAkpolat 24 gün oldu sezeryan ile doğum yaptım yarın 25. Gün başlayacağım bazı doktorlar hemen önermiyor iç dikişlere zarar verdiği için o yüzden25 gün beklemem gerektiği söylendi zaten pekte bir şey kalmadı göbek adına
Minnossareannesi Beyazcikolata Hemen takanları tebrik ediyorum bana da sabah hemen tak dedi ama 10 gün sonra takabildim ben. Göbeğim tamamen geçmedi ama hala var 3 aylık anneyim.
mom-11 Beyazcikolata keske taksaydim bende alıp. 6 ay 18 gubluk anneyim ve hayatımda hiç göbekli şişman olmamıştım. Sezeryan dogum yaptim ve asiri kaldi göbeğim. Acaba taksam fayda eder mi artık 😑 cok üzülüyorum