Ben meme reddi ile 3 ay savaştım uyurken emziriyordum sadece olmadı artık büyüdü 3 kere uyuyor gündüzleri pes ettim sağıp veriyorum.emzirme danışmasında yardımcı olamadı.sütüm azalır diye de korkuyorum 3-3,5 saatte bir sapıyorum.gece gündüz bakalım inşallah azalmaz