Merhaba kızlar,
Taze bir kızıl olarak merak ettiklerim var.
*Saçını kendi boyayanlar hangi markanın hangi tonunu en çok beğeniyorsunuz?
*Saçınızı ne kadar sürede bir boyuyorsunuz?
*Saç bakımınızı nasıl yapıyorsunuz?
*Hangi şampuan, saç kremi vs önerirsiniz?
Kendim ettim kendim buldum 🤭😄 deneyimlerinizi paylaşır mısınız?