Yildizpehlivan evet canım öyle dedi doktor ben direk çıkık yazdım geçenlerde Kayseri’ye götürdük sol tarafta daha çok gelişim geriliği var demişti doktor Kayseri de tekrar baktırdık şükür düzelme oluyormus her iki tarafta aynı olmuş ama hala tam düzelmemiş tabi bu hafta kendi doktorumuzda kontrolümüz var