Kızımın 7 ayına 10 gün var. 1 ay önce antibiyotik kullanırken karaciğer enzim yüksekliği yani alt değeri yüksek çıkmıştı doktor antibiyotikten olabileceğini söyledi. 1 hafta sonra gel dedi tekrar bakalım alt yine yüksek ama baya düşmüş 149 olmuş 1 hafta sonra tekrar gel dedi şuan da değeri 133 doktor detaylı bakılmalı dedi başına gelen var mı neden olur ?