Arafinannesi Kızlar merhaba hayırlı akşamlar bebeğim 3 ay 25 günlük ay 1 seneyi geçti saçımı boyatmayali şöyle koyu kahve rengine boyatmayı o kadar canım çekiyor ki emzirirken zararlı mı ya?
alioglanmom Arafinannesi bende merak ediyorum bunu 10 aylık oldu bebeğim emziyorum. Artık saçlarımı değiştirmeyi bi değişiklik yapmayı istiyorum ama korkuyorum bebeğime bir zararı olur diye
Atamom16 Arafinannesi valla herkes farklı konuşuyor boyatanda var boyatmayanda bende boyatıcam saçlar berbat oldu kestirmem gerekiyor ombre olduğu için kestirince saçma sapan bişey olacak o yüzden organik boya aldım denicem hem saç için hemde psikoloji için
Alpyas Arafinannesi hamileyken dahi boyatmak zararlı değil deniyor ben oğlum iki aylıkken ombre yaptırdım insan bi değişiklik istiyor o dönemde lohusalıktan sonra piskolojk olarak çok iyi gelmişti yenilenmiş gibiydim varsa doktorunuza danışın isterseniz ama boyattığınızda çok iyi hissedeceğinize eminim😊
Arafinannesi alioglanmom ay sende mi ya bende bu ara aklımda hep yapsam kendimi iyi hissedeceğim sanki..
Drindniz Ay bilmiyorum ki 2,5 yıldır boyatmıyorum platindi saçlarım yanmıştı hep üzülüyordum şimdi kendi rengine döndü böyle ben değilim gibi geliyor 😂 ama saçlarım az da olsa uzadı kendine geldi boyatmaya çekinşr oldum çok istesem de
Arafinannesi Drindniz çok iyi dayanmışsın cnm beyazın yok mu benim beyazım çok o yüzden pek tahammül edemiyorum..
Atamom16 Arafinannesi gratisten aldım ben green thrapy markası amonyak rezosinol falan içermiyor yazıyor argan yağı keten tohumu yağı limon portakal kabuğu yağı falan varmış içersnde gratisteki kızlar baya övdü beyazlarım çok birde kestiriceğim için aldım yoksa saçıda kestiremicem
Sumeyyebaglan Ya ben 2 aylıkken boyatıverdim🤦🏻♀️ Ombre yaptırdım dibe bi şey yapmadım ama farketmez heralde🤦🏻♀️
Arafinannesi Sumeyyebaglan bence onun bi zararı yoktur çünkü vücut kimyasalı kafa derisinden alıyor..
Arzugulhzl Ben boyatılmaz diye biliyordum ama doktorumuza sordum boyatabilirsin sorun olmaz kimyasal maddelerin bebeğe geçmesin o kadar kolay değil geçse bile bebekte ki etkisi yüksek olmaz dedi.Ama yine de tercih meselesi tabi ki.🤷🏿♀️
Arafinannesi Arzugulhzl yabi bende zararlı maddelerin süt olurken süzüldüğünü duymuştum ama ne kadar doğru bilmiyorum
Miniminnoss Ben rofle 3 aylikken bitkisel boyayla boyattim 5 aylikkende iki kere röfle yaptirdim doktorum da kuaforum de sorun olmaz dedi bi sorun olmadi elhamdilullah hamikeyken yapma demislerdi okadar bi sorun olacağını sanmiyorum
Atamom16 Arafinannesi al al insan bir değişiklik istiyor artık iyice bunaldık coviddi hamilelikti doğumdu derken tükendik 😊