Ftm_knz birincisi ben soru sormadım, hanımefendiye mamaya birlikte ne kadar mama verdiğimi söyledim. İkincisi verdiğim cevap bir linç girişimi değil, öyle algılamak istiyorsunuz. Sizin özel bir durumunuz olabilir o yüzden kilo almıyırdur bunu başta açıklarsanız başımdan böyle bişey geçti diye kimse bişey demez. Bizim başka hiç bir sağlık problemimiz yoktu, sütüm artana kadar ve bebeğim emmeyi öğrenene kadar mama takviyesi yaptık 2 ay. Doktorum o zaman zaten mamayı kesmemi söyledi. Yani olayları bilmeden ne doktorları suçlamak hoş değil ne de sütü yetmeyen anneye yetiyordur mama verme dayatması yapmak..