Minnossareannesi Elifatabey Bebeğim olmadı ama laborantım canım korkma kendine özel bi ilacı var geçiyor mutlaka doktora danışın 🙏🏻
Deletedmom4440 Elifatabey benim bebeğim oldu bence imkanın varsa serum takviyesi iste çünkü günlerce iyileşmedi benim bebeğim belki seninki daha hafif geçirir onu bilemem ama doktorla görüşmende fayda var bu konu hakkında