Cinarege_ Merhaba 3aylık bebegm var laktoz intorelansı var kakada reduktan madde cıkıyor. İnek Sütü proteini alerjisini blmiyoruz deri be kan testinde ckmıyor ancak ben dyetteyim. Süt ürünleri kuruyems tahin dana eti.Bebegimn kilo alımı bu ay baya azaldı. Laktazm damla kullanıyoruz. Laktoz int. Kilo alımı etkiler mi. Süt alerjisi etkiliyormus ama ben zaten uzun suredir diyettetm
Karenimmm Cinarege_ kızımda da vardı ama o ara hem mama hem meme gidiyorduk maması bebelac lf vermişti doktorumuz. Laktazm değilde relactaz kullandık biz kendim diyet yapmadım kilo alımı normaldi
Deletedmom345 Bizde her ikisinin de şüphesi mevcut. Ama bebeğimin kilo persentili çok önde olduğu için 15 günlük diyetimi doktorumu açtırdı.Relaktaz damla verdi ama kullanmıyorum.Kendiliğinden bağırsaklar zaman içerisinde bunu tolere edecek çünkü.
Deletedmom345 Cinarege_ 6 buçuk aylık.Diğer yorumumda da bahsettiğim gibi kilo alımı çok önde olduğu için doktolar bu durumun üstünde pek durmuyor.Hep rahatlatıcı konuşuyorlar.O nedenle bende kasmıyorum.Ama yinede süt ve süt ürünleri yedirmiyorum şimdilik.