Pinkyellow Oğlum dün verem aşısı oldu dünden beri sadece acıkınca uyanıyor emerken uyuyakaliyor tekrar bu durum norml mi sizce
antikoalababy Gizemsydr bizde yaklasık 2 hafta önce verem aşısı yaptırdık suanda sadece iğne izi var ne zaman bu aşı yeri oluşmaya başlıyor
Gizemsydr Pinkyellow yok canım verem asisi ağır oluyor ateş yapmasındansa uyku yapması daha iyi ben sormadim geçti burdada cok okumuştum uyku yaptığını yine sormak istersen sor tabi
Gizemsydr antikoalababy tam hatırlamıyorum ama belli bi zaman geçiyor hemen olmuyor bizimki beş aylık önce bi iltihaplandı şimdi kurudu sonra da iz olarak kalır sanırım