Borankus bende de vardı 2. Gebelegimde çok zordu şimdi 3.ye hamileyim ve çok korkuyorum daha geçmiş bile sayılmaz belki heemen hamile kaldım 1 yıl olmadan..gecen kontrolüm vardı gittim kan testi falan yaptı şekerim normal çıktı ama doktorum dikkat etmem gerektiğini söyledi ne olur bolmaz tekrara çıkabilir dedi