Silikon uçla emziriyorum. Bebeğim 20 günlük. Normal memede dün ağlaya sızlaya bir saate yakın emdi. Ama beceremediğinden mi sütü çekemediğinden mi o kadar uzun sürdü anlamadım. Memede daha hızlı doyması gerekmez mi silikon uca göre. Bi saat yarım saat emmeye çalışıyor uykuya geç dalıyor. Ama silikon da on dakka emip uyuyor direk. Tecrübelerinize ihtiyacım var.