Ceydakoruc Yakın arkadaşımın erkek bebeği var 1 yaşına girdi, hediye ne alabilirim öneriniz var mıııı🙈 Bi yardım edinn noluurrr🤦🏻♀️
Nik_mik_yok Ceydakoruc kıyafet alırsan anneyi mutlu edersin ,oyuncak alırsan bebeği 🤭 kimi mutlu etmek istiyorsun 😁
Mariposa Ceydakoruc ayakkabı alabilirsin oyuncak da olur. Herkes kıyafet alıyor zaten. Siz farklı birsey alın. benim yakın arkadasım oyuncak bebek almıştı hala çok da severek oynar kızım.
Ceydakoruc Mariposa aslında kıyafeti ve oyuncağı baya var, gelen herkeste kıyafet ve oyuncak almış. Daha yeni yürüyor, annesi ayakkabısını almış. Acaba bu montessori kitaplık tarzında bişey mi alsam diye düşündüm
efelettin E bebekte aktivite masası var. Masa sandalye şeklinde olanlar 120tl. Tam oturup boyama yapacağı dönemler geliyo çok ideal olabilir 😍
Adeviyee efelettin e bebektekilerden kıymık çıkıyor diyorlar eşimin yeğenine trenyoldan almıştık bulut şeklinde sandalyeleri vardı 150 gibi bir fiyata almıştık o da güzeldi
boncukanne Kumbara hediye et içi dolduktan sonra en çok istediği şeyi alın bu şekilde ellindekilerin değerini bilecektir. 😇👍🏾
Ceydakoruc boncukanne mükemmel mantıklı bir hediye gerçekten, bunu değerlendiricem🙏🏻 çok teşekkür ederim 🥰
Miniminnoss Ceydakoruc doktor bana oyuncak tercihini her zaman bul tak cinsi oyuncaklardan yana kullan diger oyuncaklardan sıkılma süresi 90 saniye bakıyo çözüyo ve hevesi kaçıyor oynamaz demisti degerlendirebilirsin canim 🤗
fistikcisahap Ceydakoruc ayına göre alabilirsin; şekilli geçmeli, çıngırak çeşitleri, arabalar, toplar erkek için çok çeşit var
Nik_mik_yok Ceydakoruc ben oyuncak almayı tercih ediyorum genelde . Kimin doğum günü ise o mutlu olsun diye 😁 ilk bisikletim gibi birşey alabilirsin . Yada sesli ışıklı direksiyon. Erkek bebekler sever böyle şeyleri
attbianne Ceydakoruc yakın arkadasinizsa eksigini ihtiyacini bilirsiniz ona göre maddi durumunuza göre bişey alabilirsiniz mesela bize şuan top havuzlu kaydırak hediyesi gelse seviniriz 😂
Ceydakoruc attbianne ahaha ayy valla bizde çok seviniriz öyle Bi hediye alsak😂 o da bize hediye alıcak çünkü bebişlerimizin arasında 4 güncük var ama çok merak ediyorum 😂
Deren_Hatun Ceydakoruc çok yakınsanız bence ona sorun ihtiyacı ne ise sorun ben yakın arkadaşlarıma öyle yapıyorum 😍
Ceydakoruc Deren_Hatun ihtiyacı hiç bişeye yok aslında, devamlı konuşuyoruz çünkü. Aslında mesela bir miktar para versem o ne isterse onu alsa diye düşündüm ama para da malesef kendi ihtiyaçlarına gider o yüzden bişey alıyım dedim. Montessori kitaplık düşünüyorum ama sizce nasıl