Ogretmenhanim92 4ay 19 günlük oğlumun kusmuğunda sarı kısımlar var neden olur bilginiz var mı😔 reflüsü vardı ilaç kullanıyoduk çok kusuyodu zaten ama sarı olmazdı hiç neden böyle oldu
GameOver Ogretmenhanim92 bilgim yok üstte kalsın. Midesini üsütmüs olma ihtimali var mı acaba ozamanda sarı kusuyorlar diye biliyorum emin değilim
BalkizimBaloglum2 Bazen sütün yagli oluyor o yağdan dolayi oluyor yada antibiyotik tarzi bi ilac yuttuysaniz ondanda olabiliyor midesini üşümeside bi ihtimal
GameOver Ogretmenhanim92 olabilir kendinize nane limon yapıp için bebeginizede sütten geçer üşüttüyse iyi gelir
Ogretmenhanim92 [url=https://hizliresim.com/yezB6U][img]https://i.hizliresim.com/yezB6U.jpg[/img][/url]
YKG Bu kusma normal biraz safra gelmiş kaka yapması nasıl şişkinliği varmı ? Bunun dışında kusması oldumu daha sarı safralı ?