Nursma Elif00 15 aylık hala kapanmadı 18. Aya kadar normal diye biliyorum. İnşallah kapanır o zamana kadar :)
GulseNavin Elif00 benim teyzemın kızı da 18 aylık ve hala kapnamamış sebebini sormus doktoruna doktor da d vıtamını duzenlı vermedıgınden kaynaklanıyor demıs . Teyzem de onayladı cunku kendısı haftada bır uc gunde bır verıyormus d vıtamını😂
Arzu93 GulseNavin benim kızımda 18 aylık onun da kapanmadı dvitaminini düzenli veriyorum unuttuğum haftada 1-2 dir. Sağlık ocağında 2 yaşına kadar normal dediler inşallah kapanır o zamana kadar
Arzu93 GulseNavin ben hep düzenli kullandım ilk verildiğinden beri onunla kapansaydı kapanırdı heralde 😄
RabiaK Kızlar birşey sormak istiyorum. Benim bebeğim henüz 3 aylık ön bılgıldağı zaten elle hissediliyor ama arka bıngıldağınıda elimle hissediyorum çöküklüğünü bu normalmi sizin bebeklerinizde de arka bıngıldağı elle hissediliyormuydu
yavrukussss RabiaK bende hissetmiyorum bazılarını ki fogumdan itibaren kapalı olabiliyormuş diye biliyorum