Doktor kendiniz nasil giyiyorsaniz bi kat fazla giydirin dedi.ben penye pamuklu urunler tercih ediyorum.ilk gunlerde zibin giydiriyordum icine suan uzun kollu citcitli bady ustune pamuklu altina corap iki katta pappali pijama giydiriyorum.boynuna bakarak usuyup yada sicakladigina bakip anlayabilirsiniz.oda sicakligini 22-24 dereceyle bakarak sabitliyorum