Mytinyson benim kızım bugün 40 g0nlük oldu. 4 günlükken 18.4 bilurubin değeriyle hastanede ışık tedavisi aldık. Sabahına 7.3e düşünce çıkışımızı verdiler. Bu arada biberona alıştı saatte 1 besleyebilmek için mama ve anne sütü karışık vermek mecburiyetinde kaldık. Uyanmıyodu kesinlikle… Yazdığın gibi bence gaddarca olabilen yöntemler denedim uyandırıp besleyelmek için. Zorla biberonu sokmaya uğraşıyodum ağzına. 18 günlükken bi emzirme danışmanıyla anlaştım, 1 ayı geçtikten sonra uyanık kaldığı süre de arttığı için 3 saatten daha uzun uyuyabilir 24 saatte 1 kerelik dedi. Çok güvendiğim bi insan olduğu için tamam dedim stres yapmadım kızıma ve kendime güvendim. Şimdi çoğunlukla 3 saati geçmeden kendi kendine uyanıp emiyo kızım 💕 bazı geceler de 5 saat uyuyo. İkimize de i geliyo bence o süre deliksiz uyku. İçgğdüsel davranıyorum ben sanırım. Öğreniyoruz kızımla birlikte her şeyi.. umarım sizde aşarsınız şu zamanları. Sadece fikir vermesi için ve umarım sizde başarabilşrsinşz demek içib yazdım. Bu aradaaa, 1 hafta öncesine kadar ara ara sarı geldi bizim gözümüze.. Düzenli olarak emmeye başladığı için mi yoksa zamanı mıydı artık bilmiyorum ama yeni yeni düzeldi pamuğumun rengi.