Merhabalar anneler buradaki 3. Günümüz daha taze anneyiz. Fakat sıkıntımiz büyük. 3 gün önce Spinal sezeryan oldum ve doğumdan bir gün sonra bacaklarımda kasinti başladı. Ve hala devam ediyor. Hafiften kollarıma ve kalcama vurmaya başladı. Bacaklarimi görseniz göz göz benek oldu. Çok kötü durumdayım. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu